مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 14:002023-09-05اقتصادي

دانشگاه تهران درمیان برترین های دنیا در تولیدعلم کشاورزی


رییس مرکز فناوری کشاورزی در محیط های کنترل شده و آزمایشگاه فتوسنتز دانشگاه تهران گفت: دانشگاه تهران جز سه مرکز دانشگاهی برتر دنیا در تولید علم در زمینه کشاورزی محیط های کنترل شده قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، دکتر ساسان علی نیایی فرد، دانشیار دانشکده فناوری کشاورزی دانشگاه تهران و مسئول مرکز فناوری کشاورزی در محیط های کنترل شده و آزمایشگاه فتوسنتز و واکنش های نوری دانشگاه تهران، گفت: تولید محصولات کشاورزی در محیط های کنترل شده به منظور بهینه سازی نور و فضا، اهمیتی روزافزون در کشاورزی امروز دارد و اهمیت افزایش بهره وری در تولیدات کشاورزی، استفاده از فناوری های نوین در جهت بهینه سازی نور و فضای کشت را ضروری ساخته است.

بر همین اساس، مرکز فناوری کشاورزی در محیط های کنترل شده دانشگاه تهران در اسفند ماه 1401 به عنوان یک مرکز نوع یک آغاز به فعالیت کرد و آزمایشگاه فتوسنتز و واکنش های نوری که پیش تر به عنوان آزمایشگاه نمونه دانشگاه تهران شناخته شده بود، بازوی علمی این مرکز شد.

علی نیایی فرد در توضیح اهمیت کشاورزی در محیط های کنترل شده گفت: روندهای جاری در علوم کشاورزی نشان می دهد که تولید محصولات کشاورزی در آینده متفاوت از گذشته خواهد بود و کشاورزی پرزحمت و کم درآمد، با روش های هوشمند تولید در گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه تهران درمیان برترین های دنیا در تولیدعلم کشاورزی

دانشگاه تهران درمیان برترین های دنیا در تولیدعلم کشاورزی