مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 01:252023-09-11سياسي

گُم نشی! (گفت و شنود)


مدعیان اصلاحات از بی سوادی این چند عضو هیأت علمی اخراج شده و زد و بند آنها با سرویس های بیگانه خبر دارند بنابراین اساتید محترم فوت شده و بازنشسته را اخراجی جا می زنند تا ماهیت واقعی اخراج شده ها و هویت وابسته خودشان را زیر شخصیت قابل احترام آنها پنهان کنند.

-  فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - کیهان نوشت: گفت: مدعیان اصلاحات برخی از اساتیدی را که چند سال قبل فوت کرده اند به عنوان اساتیدی که اخیراً اخراج شده اند! جا زده و یکی از آنها افاضه فرموده است (!) که حذف رادیکال اساتید نشانه استیصال است ! گفتم: باز هم این مدعیان اصلاحات حرف های خنده دار زده اند! یکی نیست به آنها بگوید اگر به استیصال نرسیده بودید و کفگیرتان به ته دیگ نخورده بود که اساتید فوت شده و بازنشسته را اخراجی جا نمی زدید؟! گفت: یعنی عقل شان نمی رسد که گاف های به این بزرگی می دهند؟! گفتم: آنها از بی سوادی این چند عضو هیأت علمی اخراج شده و زد و بند آنها با سرویس های بیگانه خبر دارند بنابراین اساتید محترم فوت شده و بازنشسته را اخراجی جا می زنند تا ماهیت واقعی اخراج شده ها و هویت وابسته خودشان را زیر شخصیت قابل احترام آنها پنهان کنند.

گفت: حالا مگر مجبورند از یک مشت بی سواد خیانتکار دفاع کنند؟! گفتم: خُب، برخی از آنها متوجه اصل ماجرا نیستند و برخی دیگر خودشان هم هویتی شبیه آنها دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گُم نشی! (گفت و شنود)

گُم نشی! (گفت و شنود)