مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 11:052023-09-02اقتصادي

افزایش بهره وری انرژی صنایع؛ ضرورتی برای توسعه


براساس آماری که استخراج شده، مصرف برق صنایع ایران معادل جمع مصرف برق سه کشور سوییس، دانمارک و ایرلند است در حالیکه این سه کشور با این میزان برق 1732 میلیارد دلار تولید ناخالص داخلی دارند اما در داخل، - براساس آماری که استخراج شده، مصرف برق صنایع ایران معادل جمع مصرف برق سه کشور سوییس، دانمارک و ایرلند است در حالیکه این سه کشور با این میزان برق 1732 میلیارد دلار تولید ناخالص داخلی دارند اما در داخل، واحدهای صنعتی معادل 130 میلیارد دلار تولید ناخالص داخلی برای کشور به همراه می آورند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ظرفیت تامین برق ایران موضوعی است که تنها در قیاس با ظرفیت سایر کشورها و مطالعات تطبیقی به درستی برای مخاطبان تصویر می شود.

در این راستا به منظور بررسی میزان برق تامین شده برای صنعت کشور به مقایسه میزان انرژی تامین شده بین مشترکان صنعتی ایران و چند کشور اروپایی می پردازیم.

بر اساس آمارنامه سالانه صنعت برق کشور در سال 1401، مشترکان صنعتی ایران شامل صنایع بزرگ و انرژی بر، صنایع داخل شهرک های صنعتی و همچنین صنایع خرد و صنفی صنعتی مجموعا 115 میلیارد کیلووات ساعت در 12 ماه سال برق مصرف کردند.

به منظور اثر تامین برق صنایع کشور در اقتصاد ابتدا باید سری به صحبت های وزیر صمت بزنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بهره وری انرژی صنایع؛ ضرورتی برای توسعه

افزایش بهره وری انرژی صنایع؛ ضرورتی برای توسعه