مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 07:072023-09-20سياسي

معاون پارلمانی رییس جمهور: هنر می تواند در تبیین آرمان ها اثرگذار باشد


معاون پارلمانی رییس جمهور با قدردانی از برگزارکنندگان اشکواره ملی، فرهنگی و هنری حسینی درشهرستان آمل، این اشکواره را با رویکرد نشرمفاهیم عاشورا و مکتب حسینی ارزشمند خواند و گفت: - معاون پارلمانی رییس جمهور: هنر می تواند در تبیین آرمان ها اثرگذار باشد ایسنا/مازندران معاون پارلمانی رییس جمهور با قدردانی از برگزارکنندگان اشکواره ملی، فرهنگی و هنری حسینی درشهرستان آمل، این اشکواره را با رویکرد نشرمفاهیم عاشورا و مکتب حسینی ارزشمند خواند و گفت: ابزارهای هنر می تواند در تبیین آرمان ها و نشر مکتب حسینی اثرگذار باشد.

سید محمد حسینی شامگاه سه شنبه 28 شهریورماه در آیین اختتامیه ششمین اشکواره ملی، فرهنگی و هنری حسینی درشهرستان آمل افزود: به هر میزانی که فرهنگ دینی و مکتب حسینی را ترویج کنیم، با این فرهنگ در دنیا سربلند هستیم.

وی با اشاره به اینکه اگر کسی در مکتب حسینی تربیت شده باشد، هرگز زیربار زور و ظلم نخواهد رفت، گفت: جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر مکتب حسینی امروز یک کشور سربلند در دنیا است.

معاون پارلمانی رییس جمهور تصریح کرد: اگر کسی در مکتب حسینی تربیت شده باشد نمی ترسد و از عزت و شرافت و کیان و اعتقادات کشورش دفاع می کند و حتی تطمیع نمی شود و اهل بصیرت و دارای بینش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون پارلمانی رییس جمهور: هنر می تواند در تبیین آرمان ها اثرگذار باشد

معاون پارلمانی رییس جمهور: هنر می تواند در تبیین آرمان ها اثرگذار باشد