مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 14:502023-09-12سياسي

امیرعبداللهیان: آماده ایم با حفظ خطوط قرمز بر مبنای سند سپتامبر مذاکره کنیم


جمهوری اسلامی ایران آماده است تا با حفظ خطوط قرمز، برای احقاق حقوق ملت و لغو تحریم ها بر مبنای سند سپتامبر مذاکره کند، اما به آن اکتفا نکرده و همزمان بی اثر کردن تحریم ها را در دستورکار خود قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، نشست هم اندیشی حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و مدیران ارشد این وزارتخانه با جمعی از اساتید رشته های علوم سیاسی و روابط  بین الملل دانشگاه ها، روز یکشنبه 19 شهریور ماه در مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه برگزار شد.

در این نشست، امیرعبداللهیان، پس از شنیدن دیدگاه ها و نظرات اساتید دانشگاه در خصوص برخی موضوعات سیاست خارجی و تحولات روابط بین الملل، بر اهتمام دستگاه دیپلماسی نسبت به ارتباط، مشورت و تبادل نظر با نخبگان و اندیشمندان در حوزه سیاست خارجی تأکید کرد و افزود: نگاه اساتید حوزه روابط بین الملل در جمهوری اسلامی ایران متمرکز بر منافع ملی است و وزارت امور خارجه نیز همواره ارتباط نزدیکی با نخبگان این حوزه داشته و از نظرات کارشناسی آنان استفاده کرده است.

وزیر امور خارجه با تشریح رویکرد کلی دولت سیزدهم در مواجهه با تحریم ها مبنی بر تلاش برای بی اثرسازی تحریم ها از یک سو و در عین حال باز نگاه داشتن پنجره مذاکرات برای لغو تحریم ها از سوی دیگر گفت: ما امروز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: آماده ایم با حفظ خطوط قرمز بر مبنای سند سپتامبر مذاکره کنیم

امیرعبداللهیان: آماده ایم با حفظ خطوط قرمز بر مبنای سند سپتامبر مذاکره کنیم