مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 15:502023-09-02اقتصادي

2 واحد تولیدی در سمنان راه اندازی شد


دو واحد تولیدی و صنعتی با حضور مدیرعامل بانک صنعت و معدن در سمنان راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، یادگار احمدی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح 2 واحد تولیدی در سمنان اظهار کرد: با حضور مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور، استاندار سمنان و سایر مسؤولان استانی، واحد تولیدی در رنگ و فسفات در شهرک صنعتی سمنان به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: شرکت دررنگ با سرمایه گذاری بالغ بر 3 هزار و 300 میلیارد ریال در زمینه تولید پارچه و رنگرزی در شهرک صنعتی سمنان فعالیت می کند که ظرفیت تولید سالانه 2 هزار تن پارچه گردباف و پنج هزار و 800 تن رنگرزی، چاپ و تکمیل پارچه را دارد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: تکنولوژی بروز ماشین آلات خط تولید از ویژگی های شاخص این واحد تولیدی بوده و این شرکت از طرح های بسیار فعال و معتبر و اشتغال زا در استان است که با راه اندازی آن زمینه اشتغال حدود 310 نفر فراهم شد.

احمدی اضافه کرد: در ادامه سفر یک روزه مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور به استان سمنان، شرکت فسفات سمنان تولیدکننده دی و مونو کلسیم فسفات، مکمل داروهای دامی در شهرک صنعتی سمنان به بهره برداری رسید که با سرمایه گذاری بالغ بر یک هزار و 300 میلیارد ریال، زمینه اشتغال حدود 45 نفر فراهم شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 واحد تولیدی در سمنان راه اندازی شد

2 واحد تولیدی در سمنان راه اندازی شد