مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 14:412023-08-31سياسي

شرکت های دانش بنیان آذربایجان شرقی در راه چین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سعید جعفری راد، رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی ظهر امروز در نشست خبری با رسانه های آذربایجان شرقی اظهار کرد: از یک سال پیش این سمت را بر عهده گرفته ام و در این یکسال جلسات متعددی با اصحاب رسانه به عنوان بازوی جامعه و دولت داشتیم و تبادلات نظر داشتیم.

وی با اشاره به اولویت های پارک و علم و فناوری، گفت: در سال 1402 شعار اصلی پارک علم و فناوری توسعه فیزیکی اراضی پارک بود که متالسفانه در 20 سال اخیر اقدام جدی صورت نگرفته بود با وجود اینکه روسای اسبق تلاش کرده بودند ولی محقق نشده بود اما از آذرماه 1401 به صورت جدی این توسعه را مدنظر گرفتیم.

رییس پارک علم و فناوری ادامه داد: توسعه 200 هکتاری منطقه کرجان و حاشیه آزادرراه تبریز_سهند، توسعه 35 هکتاری شهرک حاج قاسم سلیمانی، توسعه شهرک 800 هکتاری منطقه شهرک قاسم سلیمانی به نام شهرک فناوری و دانش بنیان از جمله اهم فعالیت ها در بخش عمرانی است.

وی در ادامه به نصب آنتن بی تی اس، رمپ خروجی از آزادراه تبریز - سهند به مجتمع عصر انقلاب اشاره کرد و گفت: مکاتباتی در خصوص  رمپ انجام گرفته است که با پیگیری 2 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت و در مرحله عقد قرارداد با پیمانکار هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های دانش بنیان آذربایجان شرقی در راه چین

شرکت های دانش بنیان آذربایجان شرقی در راه چین