مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 13:202023-09-20سياسي

راهکار امیر آشتیانی برای حل مسالمت آمیز مسئله قفقاز


حفظ تمامیت ارضی کشورهای منطقه و مرزهای بین المللی جزء خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران است و در این زمینه قالب پیشنهادی 3+3 را یک راهکار برای حل مسالمت آمیز مشکلات و مسائل در منطقه قفقاز می دانیم.

- وزیر دفاع گفت: حفظ تمامیت ارضی کشورهای منطقه و مرزهای بین المللی جزء خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران است و در این زمینه قالب پیشنهادی 3+3 را یک راهکار برای حل مسالمت آمیز مشکلات و مسائل در منطقه قفقاز می دانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در دیدار ارتشبد سرگیی شایگو وزیر دفاع فدراسیون روسیه با اشاره به سابقه چند دهه روابط دفاعی و نظامی دو کشور گفت: همکاری های دفاعی و نظامی دو کشور همواره با حمایت و پشتوانه رهبران عالی رتبه با هدف تقویت و تحکیم ثبات و امنیت در منطقه و نظام بین الملل پیگیری و دنبال شده است.

وزیر دفاع با اشاره به تحولات جدید بین المللی و تلاش کشور های مستقل برای ایجاد نظام چند قطبی و عادلانه در برابر رویکردهای یک جانبه گرایانه برخی از کشورها افزود: رشد و توسعه سازمان های منطقه ای نظیر شانگهای و بریکس، نشانه هایی از تمایل کشورهای جهان به نظام چند قطبی است.

امیر سرتیپ آشتیانی با موفق ارزیابی کردن تجربه همکاری و مشارکت در حوزه های منطقه ای از جمله مبارزه با تروریسم در غرب آسیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار امیر آشتیانی برای حل مسالمت آمیز مسئله قفقاز

راهکار امیر آشتیانی برای حل مسالمت آمیز مسئله قفقاز