مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 12:552023-08-28سياسي

خادمان راهیان نور در اردوگاه شهید شاطری میزبان زائران اربعین هستند


مسئول سازمان اردویی گردشگری و راهیان نور سپاه استان سمنان گفت:خادمان آقا اباعبدالله الحسین (ع) و خادمان راهیان نور با افتخار پذیرای از زائران اربعین از تاریخ سوم تا 16 شهریورماه در این اردوگاه هستند.

- مسئول سازمان اردویی گردشگری و راهیان نور سپاه استان سمنان گفت:خادمان آقا اباعبدالله الحسین (ع) و خادمان راهیان نور با افتخار پذیرای از زائران اربعین از تاریخ سوم تا 16 شهریورماه در این اردوگاه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حیدر عربی با گرامیداشت ایام اربعین حسینی بیان کرد: به اطلاع تمام زائران در سراسر کشور می رساند اردوگاه شهید حاج حسن شاطری استان سمنان واقع در خرمشهر آمادگی ارائه خدمات به زائران عتبات عالیات شامل اسکان، پارکینگ خودرو، پذیرایی و جابجایی زائران از اردوگاه تا نزدیک ترین نقطه مرز شلمچه را دارد.

وی افزود:خادمان آقا اباعبدالله الحسین (ع) و خادمان راهیان نور با افتخار پذیرای از زائران اربعین از تاریخ سوم تا 16 شهریورماه در این اردوگاه هستند.

مسئول سازمان اردویی گردشگری و راهیان نور سپاه استان سمنان خاطرنشان کرد: برپایی موکب و همچنین تأمین امکانات و تمهیدات لازم برای خدمت رسانی به زوار حسینی در اردوگاه شهید شاطری تا زمان بازگشت زائران از این سفر معنوی ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خادمان راهیان نور در اردوگاه شهید شاطری میزبان زائران اربعین هستند

خادمان راهیان نور در اردوگاه شهید شاطری میزبان زائران اربعین هستند