مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 18:002023-09-01اقتصادي

وزیر صمت وارد استان مرکزی شد


وزیر صنعت، معدن و تجارت عصر جمعه دهم شهریور ماه 1402 همزمان با هفته دولت، برای سفری یک و نیم روزه وارد استان مرکزی شد و در بدو ورود به این استان به شهر زاویه از توابع شهرستان زرندیه آمد.

- ایسنا/مرکزی وزیر صنعت، معدن و تجارت عصر جمعه دهم شهریور ماه 1402 همزمان با هفته دولت، برای سفری یک و نیم روزه وارد استان مرکزی شد و در بدو ورود به این استان به شهر زاویه از توابع شهرستان زرندیه آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس علی آبادی در معیت جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در بدو ورود به زاویه به شهرک صنعتی زاویه از توابع این شهرستان رفت و قرار است شرکت فولاد دشتستان در شهرک صنعتی زاویه را افتتاح کند و گلزار شهدای زاویه را گلباران خواهد کرد.

وزیر صمت که دهم و یازدهم شهریورماه 1402 به جهت بازدید از واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی و دیدار با صنعتگران و فعالین اقتصادی به استان مرکزی سفر کرده است پس از افتتاح این واحد تولیدی و صنعتی، زرندیه را به مقصد اراک ترک خواهد کرد و پس از برگزاری نشستی با صنعتگران استان در روز دوم سفر خود به شهرهای مختلف قطب چهارم صنعت کشور سفر خواهد کرد.

حضور در شهرک صنعتی فراهان و بازدید از گروه صنعتی امیرکبیر، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، شرکت در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و نشست با فعالین اقتصادی استان، ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صمت وارد استان مرکزی شد

وزیر صمت وارد استان مرکزی شد