مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 17:152023-08-31پزشكي

2560 زائر توسط اورژانس کرمانشاه خدمات رسانی شدند


رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تاکید بر کاهش آمار گرمازدگی در مرز خسروی، گفت: 2560 زائر توسط اورژانس کرمانشاه خدمات رسانی شدند.

- مسعود قلعه سفیدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به خدمات ارائه شده در اربعین، اظهار کرد: خدمات رسانی حوزه سلامت اورژانس استان کرمانشاه به ویژه در مرز خسروی از روز نخست پیاده روی های آغاز شده و تا به امروز بیش از 2 هزار و 560 نفر از این خدمات استفاده استفاده کردند.

وی افزود: از مجموع افرادی که خدمات رسانی شدند تعداد یک هزار و 683 مددجو آقا بوده و مابقی خانم بوده اند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: از مجموع امداد رسانی ها 140 مورد در حوادث ترافیکی دچار مصدومیت شده که درمان 36 نفر آنها در محل حادثه انجام گرفت و مابقیه آنها برای درمان به نزدیک ترین مرکز درمانی اعزام شدند.

قلعه سفیدی ادامه داد: 2 هزار و 419 نفر از مددجویان خدمات رسانی شده در حوزه حوادث غیر ترافیکی بوده که تنها 142 نفر از آنها به مراکز درمانی اعزام شدند و مابقی آنها در محل حادثه درمان شدند.

وی با تاکید بر اینکه بیشترین امداد رسانی به افراد برای گرمازدگی بوده، عنوان کرد: پس از آن تنگی نفس، مشکلات قلبی، سرماخوردگی، کوفتگی و دردهای عضلانی انداد رسانی ها را داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2560 زائر توسط اورژانس کرمانشاه خدمات رسانی شدند

2560 زائر توسط اورژانس کرمانشاه خدمات رسانی شدند