مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 13:402023-08-31اقتصادي

در دولت سیزدهم کمبودی در حوزه توزیع مرغ گرم در بازار نداشتیم


معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: در حالی که در سنوات گذشته در ایام نوروز شاهد کمبود مرغ بودیم اما در دو سال فعالیت دولت سیزدهم با توجه به برنامه های صورت گرفته توسط وزارت جهاد کشاورزی و عملکرد مجموعه جهاد کشاورزی استان قم کمبودی .

- ایسنا/قم معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: در حالی که در سنوات گذشته در ایام نوروز شاهد کمبود مرغ بودیم اما در دو سال فعالیت دولت سیزدهم با توجه به برنامه های صورت گرفته توسط وزارت جهاد کشاورزی و عملکرد مجموعه جهاد کشاورزی استان قم کمبودی در حوزه توزیع مرغ گرم در بازار نداشتیم.

حسین علی بیگی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه از شهریورماه سال 1400 مباحث تنظیم بازار کالاهای اساسی در اختیار جهاد کشاورزی قرار گرفته است، عنوان کرد: علی رغم اینکه در مجموعه سازمان جهاد کشاورزی تجربه ای در حوزه تنظیم بازار نداشتیم اما با توجه به هماهنگی های صورت گرفته و کسب اطلاعات از سطح بازار و متناسب با برآوردهای سیستم توزیع در سال های اخیر، تنظیم بازار و توزیع کالای اساسی را بر عهده گرفتیم.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قم با اشاره به توزیع کالاهای اساسی مطابق با سهیمه تخصیص یافته به استان قم، بیان کرد: بعد از مردمی سازی یارانه ها که در واقع یک ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دولت سیزدهم کمبودی در حوزه توزیع مرغ گرم در بازار نداشتیم

در دولت سیزدهم کمبودی در حوزه توزیع مرغ گرم در بازار نداشتیم