مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 14:102023-08-24سياسي

مدیران بی انگیزه مانع دیده شدن خدمات دولت می شوند


نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: برخی مدیرانی که جابجا نشده و بی انگیزه هستند مانع دیده شدن خدمات شایسته دولت می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله عبدالکریم عابدینی در این دیدار یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر را گرامیداشت، اظهار کرد: از خدای متعال برکات و موفقیت های روزافزون می خواهم برای شما که پای کار هستید، زحمت می کشید و برای انقلاب و گره گشایی از مشکلات مردم دلسوزی می کنید، دعا می کنیم خداوند به فعالیت های مثبت و موفق شما برکت بدهد.

وی ادامه داد: خشنودی و رضایت رهبر حکیم انقلاب از توفیقات کلان کشور که عمده آن ها به دست ریاست محترم جمهوری و اعضای دولت کریمه است، بسیار قابل توجه است، رهبر فرزانه انقلاب همه مسائل را رصد می کنند و از این حیث بسیار مهم است.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: در نقطه مقابل نیز می دانیم کسانی که هرگز پاسخگوی اعمالشان نبودند، کارآمدی نداشتند، در موارد متنوع و متعددی رفوزه شدند و به بن بست رسیدند، هیچ توضیحی برای کارهایشان ارائه ندادند، همان ها امروز مدعی و طلبکارند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: همان هایی که بیش از صدها هزار میلیارد تومان بدهی بر جای گذاشتند و رفتند و بار سنگینی را بر دوش دولت گذاشتند، اکنون همان ها دارند کار تبلیغاتی برای انتخابات انجام می دهند، لازمه اش ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران بی انگیزه مانع دیده شدن خدمات دولت می شوند

مدیران بی انگیزه مانع دیده شدن خدمات دولت می شوند