مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 10:152023-08-31سياسي

همسویی برنامه های هفته دفاع مقدس با شعار سال/لزوم توجه به نقش زنان در دفاع مقدس


رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با تشریح اولویت ها و شاخص های برنامه های فرهنگی شهرداری تهران در هفته دفاع مقدس، گفت: قاعدتا اکران تصاویر شهدا و پوسترهایی که نشان دهنده نقش زنان در دفاع مقدس است در معابر و نامگذاری معابر به نام شهدای .

- رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با تشریح اولویت ها و شاخص های برنامه های فرهنگی شهرداری تهران در هفته دفاع مقدس، گفت: قاعدتا اکران تصاویر شهدا و پوسترهایی که نشان دهنده نقش زنان در دفاع مقدس است در معابر و نامگذاری معابر به نام شهدای زن یا مادران شهدا بسیار مهم است.

نرگس معدنی پور در گفت وگو با ایسنا، درخصوص جلسه اخیر با مدیران سیاست های اجرایی شهرداری تهران، برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس با تأکید بر اینکه جهت گیری و همسوسازی برنامه های هفته دفاع مقدس با شعار سال که توسط مقام معظم رهبری اعلام شده امری مهم و ضروری است، گفت: همچنین تبیین شعار حماسی ما متحدیم باید در طرح ریزی و اجرای برنامه های مورد نظر قرار گیرد و نگاه ویژه و فعالانه ای به مقوله جهاد تبیین در تشریح دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ضروری است که در این مدت نگاه ویژه و فعالانه در برنامه سازی برای نوجوانان، جوانان و بانوان در دستور کار قرار گیرد، افزود: بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسویی برنامه های هفته دفاع مقدس با شعار سال/لزوم توجه به نقش زنان در دفاع مقدس

همسویی برنامه های هفته دفاع مقدس با شعار سال/لزوم توجه به نقش زنان در دفاع مقدس