مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 09:252023-08-28حوادث

یک فست فودی در همدان طعمه حریق شد/نجات فرد محبوس از دود


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان اعلام کرد: یک فست فودی در خیابان مهدیه شهر همدان طعمه حریق شد.

- سیدصادق پورسینا در گفت وگو با ایسنا، در توضیح خبر اظهار کرد: با مشاهده دود سیاهی که از لابلای کرکره این مغازه فست فودی به آسمان بلند می شد، شهروندان با تماس با سامانه 125 درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی آتش نشانی همدان در ساعت 3:18 بامداد امروز -دوشنبه 6 شهریور- بی درنگ آتش نشانان ایستگاه های دانش و ارم را به خیابان مهدیه اعزام کرد.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از حضور در محل و در ارزیابی اولیه متوجه شدند که این مغازه ساندویچی به علت نامشخصی دچار آتش سوزی شده و دود ناشی از آن از لابلای درزهای در بسته این مغازه خارج می شود.

پورسینا مطرح کرد: با توجه به تعطیل و بسته بودن مغازه و نیز عدم حضور مالک، آتش نشانان اقدام به باز کردن کرکره کردند و با استفاده از دستگاه های تنفسی وارد مغازه مملو از دود شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان ادامه داد: نیروهای آتش نشانی پس از قطع جریان برق، با استفاده از لوله های آبده مشغول خاموش کردن شعله های آتش شدند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به آتش گرفتن سقف کاذب و آشپزخانه مغازه ساندویچی، این آتش سوزی سرانجام توسط آتش نشانان به سرعت مهار و خاموش شد و در ادامه نیز دودها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک فست فودی در همدان طعمه حریق شد/نجات فرد محبوس از دود

یک فست فودی در همدان طعمه حریق شد/نجات فرد محبوس از دود