مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 11:552023-09-05سياسي

تقدیر تولیت آستان قدس از ایجاد فراکسیون پارلمانی کشور های محور مقاومت


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین «احمد مروی» تولیت استان قدس رضوی در دیدار هیأت اجرایی اجلاسیه بین المللی «مجاهدان در غربت»، - تولیت آستان قدس رضوی (ع) با اشاره به راه اندازی فراکسیون پارلمانی کشور های محور مقاومت اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران حمایت از مستضعفان و مجاهدان را وظیفه خود می داند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت استان قدس رضوی در دیدار هیأت اجرایی اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت ، با اشاره به اینکه برگزاری هفت دوره گذشته این اجلاس که با همکاری آستان قدس و هر سال قوی تر از قبل برگزار شده، تصریح کرد: تجلیل از مجاهدان یک وظیفه همگانی است.

تولیت آستان قدس رضوی همچنین به تجلیل از حجت الاسلام والمسلمین سید عیسی طباطبایی نماینده معزز امام راحل و مقام معظم رهبری در لبنان پرداخت و با اشاره به به پشتکار و خلاقیت وی در احداث مراکز متعدد دینی، اجتماعی و فرهنگی، به برگزارکنندگان اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت توصیه کرد ابعاد شخصیتی سید عیسی طباطبایی به روش های مختلف برای آحاد مردم تبیین شود.

حجت الاسلام والمسلمین مروی همچنین به حضور گروه های پارلمانی کشور های مقاومت و راه اندازی فراکسیون پارلمانی کشور های مقاومت اشاره و بیان کرد: به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر تولیت آستان قدس از ایجاد فراکسیون پارلمانی کشور های محور مقاومت

تقدیر تولیت آستان قدس از ایجاد فراکسیون پارلمانی کشور های محور مقاومت