مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 16:402023-09-10سياسي

اتاق های فکر ضدانقلاب در مقابل اراده ملت ایران شکست خورده است


فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: اتاق های فکر ضدانقلاب در مقابل اراده الهی ملت ایران شکست خورده است.

- زنجان-فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: اتاق های فکر ضدانقلاب در مقابل اراده الهی ملت ایران شکست خورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتأکید کرد و گفت: باید در عرصه جهاد تبیین به طور جدی وارد عمل شد و زمینه آگاهی بیش از پیش جامعه به خصوص نسل های نوجوان و جوان را فراهم کرد.

وی با اشاره به اینکه فتنه های سال های اخیر فتنه جهانی علیه اسلام و انقلاب است، اظهار کرد: در حال حاضر 2 هزار شبکه تلویزیونی و ماهواره ای و 300 شبکه فارسی زبان علیه انقلاب و نظام تولید محتوا می کنند تا حقایق را وارونه جلوه دهند و در مردم ایجاد یأس کنند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه اتاق های فکر ضد انقلاب به فتنه گران و اغتشاشگران خط می دادند، تصریح کرد: با این همه اما نتوانستند در مقابل اراده شکست ناپذیر الهی انقلابی ملت ایران موفق شوند.

وی با اشاره به حضور چشمگیر در مراسم پیاده روی اربعین و تأسی مردم از مکتب حسین (ع) تصریح کرد: رمز پیروزی ما در مقابله با جبهه استکبار ولایت مداری بود و شهدا و ملت ایران عاشورا را در هشت سال دفاع مقدس مشق کردند و صحنه های تاریخی را به نمایش گذاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق های فکر ضدانقلاب در مقابل اراده ملت ایران شکست خورده است

اتاق های فکر ضدانقلاب در مقابل اراده ملت ایران شکست خورده است