مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 12:102023-09-09سياسي

اهدای اسناد مالکیت ساکنان آباده طشک پس از 40 سال


طی مراسمی با حضور مسئولان دادگستری استان فارس، بعد از 40 سال اسناد مالکیت واحدهای مسکونی شهر آباده طشک، به مالکان اعطاء شد.

- ایسنا/فارس طی مراسمی با حضور مسئولان دادگستری استان فارس، بعد از 40 سال اسناد مالکیت واحدهای مسکونی شهر آباده طشک، به مالکان اعطاء شد.

رفع مشکلات مربوط به اسناد مالکیتی ساکنان بافت مسکونی آباده طشک، یکی از مصوبات سفر اخیر رییس قوه قضاییه به فارس بود که طی مراسمی با حضور رییس کل و شماری از مسئولان دادگستری فارس، آغاز شد.

رییس کل دادگستری فارس در این مراسم با قدردانی از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور که طی اقدامی جهادی و در راستای مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به این استان موفق به رفع مشکلات مالکیتی بافت مسکونی شهر آباده طشک شد، گفت: این اقدام که از برکات سفر رییس قوه قضاییه به فارس است، مسرت و شادی مردم این شهر را به ارمغان آورده و تلاش های کارکنان ثبت اسناد و املاک در تعامل با بنیاد مسکن استان در دفاع از مالکیت اشخاص بر املاک تحت تملک طی اقدامی جهادی قابل تقدیر است.

به نقل از دادگستری فارس، حجت الاسلام سید کاظم موسوی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین وظایف دستگاه قضا ایجاد آرامش در جامعه است، خاطرنشان کرد: یکی از مصادیق بارز ایجاد آرامش در جامعه، تثبیت مالکیت ها و صدور اسناد مالکیت املاک و اراضی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای اسناد مالکیت ساکنان آباده طشک پس از 40 سال

اهدای اسناد مالکیت ساکنان آباده طشک پس از 40 سال