مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 17:552023-08-27فرهنگي

تجلیل از برگزیدگان خوزستانی در هشتمین دوره جشنواره «جایزه فیروزه»


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: از برگزیدگان خوزستانی در آیین اختتامیه هشتمین دوره جشنواره «جایزه فیروزه» تجلیل شد.

- اهواز- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: از برگزیدگان خوزستانی در آیین اختتامیه هشتمین دوره جشنواره جایزه فیروزه تجلیل شد.

مجید منادی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آیین اختتامیه هشتمین دوره جشنواره جایزه فیروزه با حضور یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اسماعیل جانعلی پور مدیرکل اداره مجامع، تشکل ها و فعالیت های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر این رویداد در محل سالن نمایشگاهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران برگزار شد.

وی افزود: این جشنواره در سه بخش ایده های نوآورانه، کسب و کارهای نوپا، کسب و کارهای تجاری و در چهار قالب عروسک، هدایای فرهنگی، نوشت افزار و اسباب بازی ذیل دبیرخانه فرهنگی صنایع ایران برگزار شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان کرد: تعداد 59 اثر به دبیرخانه خوزستان رسید که پس از بررسی های انجام شده 58 اثر پذیرفته شد که به ستاد اصلی جایزه فیروزه در تهران معرفی شدند که هفت اثر به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از برگزیدگان خوزستانی در هشتمین دوره جشنواره «جایزه فیروزه»

تجلیل از برگزیدگان خوزستانی در هشتمین دوره جشنواره «جایزه فیروزه»