مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 16:102023-08-24سياسي

استان بوشهر به یک کارگاه بزرگ عمرانی و اقتصادی تبدیل شده است


این استان در حال حاضر به یک کارگاه بزرگ عمرانی و اقتصادی تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده ظهر پنجشنبه در آیین افتتاح پروژه های هفته دولت در تنگستان اظهار داشت: هفته دولت فرصت بسیار خوبی برای انعکاس دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه این نظام و انقلاب دستاوردهای بسیار بزرگی را داشته است، افزود: در استان بوشهر می توانیم این خدمات و دستاوردها را در شهرها و روستاهای مختلف ببینیم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه همه مسئولان باید برای ارائه بهترین خدمات به مردم تلاش و پیگیری کنند اضافه کرد: دولت سیزدهم عزمی راسخ و تلاشی جهادی برای رفع مشکلات مردم و تأمین مطالبات و خواسته های آنان دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی و اقتصادی در نقاط مختلف استان بوشهر تصریح کرد: این استان در حال حاضر به یک کارگاه بزرگ عمرانی و اقتصادی تبدیل شده است.

محمدی زاده از رونق واحدهای تولیدی و اقتصادی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در هفته دولت امسال در شهرستان تنگستان 115 طرح افتتاح و عملیات اجرایی 29 طرح آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه در مجموع تنگستان دارای 144 طرح با 2 هزار و 971 میلیارد تومان اعتبار است گفت: 15 برنامه شاخص فرهنگی نیز طی هفته دولت در تنگستان انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان بوشهر به یک کارگاه بزرگ عمرانی و اقتصادی تبدیل شده است

استان بوشهر به یک کارگاه بزرگ عمرانی و اقتصادی تبدیل شده است