مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 09:202023-09-13اجتماعي

آماده باش مدیریت بحران کرمانشاه به دستگاه ها برای شروع زوهنگام بارش های پاییزی


مدیرکل مدیریت بحران کرمانشاه از مکاتبه با دستگاه ها برای آمادگی جهت شروع زودهنگام بارش های پاییزی خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل مدیریت بحران کرمانشاه از مکاتبه با دستگاه ها برای آمادگی جهت شروع زودهنگام بارش های پاییزی خبر داد.

افشین یگانه در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه بر اساس پیش بینی های هواشناسی امسال شروع زودهنگام و بیشتر از نرمال بارش های پاییزی را در کرمانشاه خواهیم داش، گفت: پیش بینی ها حاکی از آن است که بارش ها از نیمه دوم مهر ماه آغاز شود و احتمالا بیشتر از نرمال خواهد بود.

وی با بیان اینکه لازم است در چنین شرایطی دستگاه ها آمادگی کافی داشته باشند تا در صورت بروز بارش های قابل توجه دچار مشکل نشویم، تاکید کرد: مکاتبات لازم با دستگاه های اصلی متولی از جمله شهرداری ها، آب منططقه ای، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، آب و فاضلاب و .

انجام شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه یادآور شد: دستگاه های متولی باید با استفاده از همه امکانات و نیروها کار لایروبی رودخانه ها، مسیل ها و حتی کانال های آب را در هر دو قسمت درون و برون شهری انجام دهند.

یگانه از چند نقطه مهمی که در شهر کرمانشاه در ایام بارندگی با مشکل آبگرفتگی مواجه می شود از جمله تقاطع میدان شهدا، تقاطع میدان امام حسین(ع)، تقاطع شهرک معلم در مسیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش مدیریت بحران کرمانشاه به دستگاه ها برای شروع زوهنگام بارش های پاییزی

آماده باش مدیریت بحران کرمانشاه به دستگاه ها برای شروع زوهنگام بارش های پاییزی