مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 13:402023-08-24اقتصادي

رشد صنعت خودروسازی در دولت سیزدهم/ ایران در سکوی چهاردهم تولید خودرو در جهان


دولت سیزدهم طی دو سال فعالیت خود در راستای تحقق اهداف، موفق شده در حوزه صنعت خودرو علاوه بر صفر کردن خودروهای ناقص پارکینگ ها و برداشتن گام موثر تولید عبور مستقیم خودرو در کشور، - دولت سیزدهم طی دو سال فعالیت خود در راستای تحقق اهداف، موفق شده در حوزه صنعت خودرو علاوه بر صفر کردن خودروهای ناقص پارکینگ ها و برداشتن گام موثر "تولید عبور مستقیم خودرو" در کشور، تجربه سال 1393 را تکرار کرده و بیشترین رشد تولید خودرو طی 12 سال اخیر را ثبت و در رتبه 14 جهان قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برنامه ها و عملکرد دولت سیزدهم طی دو سال فعالیت خود در قالب هفت سرفصل تعریف شده که یکی از آن ها بررسی رشد تولید و اشتغال در عمر دو ساله دولت و بیانگر جهت گیری دولت در راستای تحقق اهداف و وعده های خود است.

یکی از اولویت های دولت مردمی در دوسال ابتدایی فعالیت خود، رشد تولید و اشتغال با محوریت وزارت خانه صنعت، معدن و تجارت در کشور بوده است که بر اساس آن مهمترین اقدام و دستاورد دولت در این خصوص در صنعت خودرو را می توان جمع کردن خودروهای ناقص کف پارکینگ های خودروسازان و اجرای طرح تولید خودروهای عبور مستقیم دانست.

خودروسازان ازابتدای سال گذشته همزمان با افزایش تولید، در جهت تکمیل خودروهای ناقص کف پارکینگ ها گام برداشته و تولید کامل و به صورت عبور مستقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد صنعت خودروسازی در دولت سیزدهم/ ایران در سکوی چهاردهم تولید خودرو در جهان

رشد صنعت خودروسازی در دولت سیزدهم/ ایران در سکوی چهاردهم تولید خودرو در جهان