مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 23:302023-08-24اقتصادي

توسعه تجارت نیازمند همفکری با بخش خصوصی است


رییس کمیسیون بازرگانی اتاق بازرگانی فارس گفت: توسعه بخش تجارت خارجی و افزایش صادرات کالاها و تولیدات استان با بهره گیری از نظر و تجارب بخش خصوصی امکان پذیر است.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون بازرگانی اتاق بازرگانی فارس گفت: توسعه بخش تجارت خارجی و افزایش صادرات کالاها و تولیدات استان با بهره گیری از نظر و تجارب بخش خصوصی امکان پذیر است.

سهراب شرفی در جلسه کمیسیون بازرگانی اتاق بازرگانی فارس بیان کرد: تجارت خارجی کشور ما همواره در طول سالهای مختلف راه پر فراز و نشیبی داشته و در شرایط فعلی که با بحران در این عرصه روبرو هستیم تجربیات فعالان بخش خصوصی می تواند گره گشای این بخش باشد.

به نقل از اتاق بازرگانی فارس شرفی با اشاره به اینکه صادرکننده و بازرگان ما اگر در فضای باز اقتصادی میدان عمل داشته باشد خودش می تواند مسیر صادرات و برگشت ارز آن را هموار کند، افزود: حضور دولت در بخش اقتصاد صرفا به معنای برداشتن موانع و اعتماد به بخش خصوصی است و لذا برای کم کردن مشکلات بخش تجارت خارجی باید راهکارها مشخص و شفاف توسط بخش خصوصی به کارگزاران بخش دولتی ارائه شود.

شرفی، مهمترین مشکل بخش تجارت خارجی کشور و استان را صدور آیین نامه و بخشنامه های گسترده و خلق الساعه عنوان و اضافه کرد: صدور این میزان از بخشنامه علاوه بر ایجاد مشکلات بیشتر هر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه تجارت نیازمند همفکری با بخش خصوصی است

توسعه تجارت نیازمند همفکری با بخش خصوصی است