مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 13:002023-08-25ورزشي

پاکستان از سد تیم ملی والیبال اندونزی گذشت


تیم ملی والیبال پاکستان در دیداری سخت و نفسگیر موفق به شکست اندونزی شد تا رتبه هشتمی اش قطعی شود و شاگردان مربی پاکستانی فردا در آخرین دیدار برای جایگاه هفتمی تلاش خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، تیم ملی والیبال پاکستان در دیداری از مرحله سوم حذفی رقابت های والیبال قهرمانی مردان آسیا که برای رتبه های هفتم تا دهم برگزار شد، از ساعت 10:35 دقیقه امروز (جمعه 3 شهریور) در سالن غدیر ارومیه به مصاف اندونزی رفت.

پاکستانی ها در این دیدار سه بر دو از سد تیم ملی والیبال اندونزی گذشتند و با این پیروزی کسب مقام هشتمی آن ها قطعی شد تا فردا در آخرین مسابقه خود برای کسب مقام هفتمی به میدان بروند.

سبزپوشان پاکستانی در این دیدار در ست های دوم، چهارم و پنجم توانستند با نتایج 25 بر 22، 25 بر 13 و 15 بر 12 بر سفیدپوشان اندونزی غلبه کنند اما در مقابل نتایج ست های اول و سوم را 25 بر 19 و 25 بر 23 به حریف واگذار کردند.

قضاوت این دیدار را همایون مرشد از بنگلادش و گانی جون ازبکستانی برعهده داشتند.

استایل بدنی و ظاهر آراسته ایس سانایه رامیرز فراز سرمربی تیم ملی والیبال پاکستان سوژه ورزشکاران بدنسازی و پرورش اندام در ارومیه است.

تیم ملی پاکستان با این نتیجه باید منتظر نتیجه دیدار تیم های بحرین و تایلند بماند تا با پیروز این دیدار برای کسب مقام هفتمی رقابت کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکستان از سد تیم ملی والیبال اندونزی گذشت

پاکستان از سد تیم ملی والیبال اندونزی گذشت