مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 14:402023-09-04اقتصادي

پشت پرده گران شدن خودروهای اسقاطی در بازار چه بود؟


رییس انجمن مراکز اسقاط و بازیافت خودروهای فرسوده، تاکید کرد: برای واردات خودرو، دارا بودن خودروی فرسوده ضروری نیست و افراد باید تنها گواهی اسقاط ارائه کنند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، محمود مشهدی شریف، به تشریح پشت پرده افزایش قیمت خودروهای فرسوده و اسقاطی گفت: متاسفانه شایعه ای غلط پخش شد که صاحبان خودروهای فرسوده می تواند برای واردات خودرو اقدام کنند؛ بر این اساس افراد تشویق شدند تا خودروی فرسوده بخرند به امید آنکه بتوانند خودروی خارجی وارد کنند.

رییس انجمن مراکز اسقاط و بازیافت خودروهای فرسوده تصریح کرد: این درحالیست که حقیقت امر این است که برای واردات خودروها، ارائه گواهی اسقاط ضروری است.

قیمت گواهی اسقاط هر خودروی سواری 35 میلیون تومان است و افراد نیاز است که نصف این قیمت را بپردازند؛ بنابراین می توانند با 17 میلیون و 500 هزار تومان گواهی اسقاط دریافت و خودرو وارد کنند.

برای این منظور افراد می توانند با مراجعه به مراکز اسقاط اقدام به خرید گواهی اسقاط کنند.

40 هزار گواهی اسقاط موجود است وی اعلام کرد: در حال حاضر 40 هزار گواهی اسقاط موجود داریم که با این میزان گواهی ها می توان حدود 80 هزار خودرو وارد کشور کرد؛ بنابراین نگرانی از این حیث وجود نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده گران شدن خودروهای اسقاطی در بازار چه بود؟

پشت پرده گران شدن خودروهای اسقاطی در بازار چه بود؟