مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 13:452023-09-17فرهنگي

تجربه های متفاوت حجاب در 6 قاره جهان در «شور شیرین»+فیلم


برنامه «شور شیرین» با محوریت موضوع حجاب و تجربه های درباره آن در خارج از مرزهای جغرافیایی ایران به زودی از شبکه دو می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، برنامه شور شیرین سعی شده مقوله حجاب به عنوان یک موضوع محوری با ایرانیانی که در خارج از کشور ساکن هستند در قالب تجربه و سبک زندگی متفاوت به بحث گذاشته شود و تجربه بازخوردها و اثرات و تأثیرات حجاب در زندگی شخصی و اجتماعی آن ها به عنوان زیستی متمایز و گاه تلخ و شیرین با مخاطبان برنامه به اشتراک گذاشته شود.

همچنین در این برنامه به مرور تجربیات شهروندان و مهاجران مسلمان و یا تازه مسلمانان سایر کشورها که حجاب را به عنوان یک اصل پذیرفته اند، پرداخته شده و خاطره ها و آزموده های متفاوت آن ها مرور می شود.

این برنامه در ادامه به دنبال راهی برای تعامل بیشتر با مخاطبان ایرانی و غیرایرانی در خارج از کشور و ثبت تجربیات و انگیزه ها و مخاطراتی است که با انتخاب مسئله حجاب با آن روبرو بوده اند.

این برنامه ترکیبی از مصاحبه ها و بخش های مختلف آرشیوی و تولیدی است که تمرکز آن بر تجربیاتی خواهد بود که عمدتاً در کشورهای غیراسلامی و کشورهایی که موضوع حجاب در آن ها مسئله ای محدود و یا نوپدید است به وقوع پیوسته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه های متفاوت حجاب در 6 قاره جهان در «شور شیرین»+فیلم

تجربه های متفاوت حجاب در 6 قاره جهان در «شور شیرین»+فیلم