مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 08:252023-08-26حوادث

با اولین پُک در انتظار تجربه ای شوم باشید


اعتیاد معضلی است که عزم خود را جزم کرده تا قربانی های بیشتری را به کام مرگ بکشاند، روند رو به رشد این پدیده باعث شده در کوچه پس کوچه های شهر جوانان و نوجوانانی به چشم بخورد که سیگار به دست در حال خرید و فروش مواد مخدر هستند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی اعتیاد معضلی است که عزم خود را جزم کرده تا قربانی های بیشتری را به کام مرگ بکشاند، روند رو به رشد این پدیده باعث شده در کوچه پس کوچه های شهر جوانان و نوجوانانی به چشم بخورد که سیگار به دست در حال خرید و فروش مواد مخدر هستند.

این معضل اجتماعی جنسیت، مذهب، فقیر و ثروتمند نمی شناسد به طوری که طبق گزارش سازمان پزشکی قانونی کشور، 1430 نفر درپی سوءمصرف مواد در بهار سالجاری جان باختند که از این تعداد 1218 نفر مرد و 212 نفر زن بودند و آمار تلفات اعتیاد نسبت به مدت مشابه سال قبل، 14درصد افزایش یافته است.

یک روانشناس در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه مصرف مواد مخدر بسته به نوع ماده وابستگی های متفاوتی ایجاد می کند، گفت: برخی مواد مخدر وابستگی روانی و جسمی ایجاد می کند و به دلیل این وابستگی، فرد نمی تواند از مواد دست بکشد.

روح اله سید مهدوی اقدم افزود: در وابستگی جسمانی، فرد برای اینکه از بدن درد فرار کند نمی تواند عزم جدی برای ترک آن داشته باشد و در وابستگی روانی افراد برای اینکه حالت شادی و سرخوشی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با اولین پُک در انتظار تجربه ای شوم باشید

با اولین پُک در انتظار تجربه ای شوم باشید