مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 19:252023-08-31اقتصادي

سهمیه تسهیلات استان به طور ویژه افزایش یابد


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه امروز در حوزه تولید کار جهادی از سوی تولیدکنندگان انجام می گیرد گفت: امیدوارم سهمیه تسهیلات استان به طور ویژه افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی عصر امروز در نشست با فعالان بخش خصوصی و دولتی استان همدان با بیان اینکه امروز باید به تولیدکننده از قیمت ارز گرفته تا سایر موارد کمک شود تا تولید قابل رقابت باشد و بیش از گذشته تولید شکل بگیرد.

وی با اشاره به اینکه امروز در حوزه تولید کار جهادی از سوی تولیدکنندگان انجام می گیرد افزود: امروز در کوچه و بازار مردم رفع معیشت را گفتند و رهبری هم تاکید داشتند که باید مورد توجه باشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با تاکید به اینکه اقتصاد کشور باید در اختیار مردم و مردمی باشد تا آنها این بخش را اداره کنند گفت: مسئله بانک ها در اقتصاد مهم است و بخشی از اقتصاد بودجه ای به عهده بانک ها گذاشته می شود و  بانک ها کسری بودجه را حل می کنند و از طرفی حق مردم نیست که مردم پول را به بانک ها بدهند به طوری که این پول ها در استان های دیگر خرج شود.

وی با اشاره به اینکه امروز مردم به هر دلیلی به بانک ها نیاز دارند و بانک ها هم زحمات خود را می کشند اما این ناترازی ها و عدم تخصیص بودجه به موقع، فشار عمومی در این بخش ایجاد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه تسهیلات استان به طور ویژه افزایش یابد

سهمیه تسهیلات استان به طور ویژه افزایش یابد