مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 11:552023-09-18فناوري

جراحی که از واقعیت مجازی برای درمان شکستگی استفاده می کند


یک جراح تروما از فناوری واقعیت مجازی(VR) برای درمان استخوان های شکسته استفاده می کند، بدین ترتیب که نرم افزاری ساخته است که عمل جراحی را ایمن تر می کند.

- یک جراح تروما از فناوری واقعیت مجازی(VR) برای درمان استخوان های شکسته استفاده می کند، بدین ترتیب که نرم افزاری ساخته است که عمل جراحی را ایمن تر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، دیوید هوی(David Howie) جراح ترومای اسکاتلندی از فناوری واقعیت مجازی برای درمان استخوان های شکسته با نرم افزار تازه اختراع شده ای استفاده می کند که هم ارزان تر و هم بهتر از آن چیزی است که در بازار وجود دارد.

امروزه کاربرد فناوری واقعیت مجازی در جراحی، حوزه های مختلفی از جمله برنامه ریزی، آموزش و حتی کمک به عمل های واقعی را در بر می گیرد.

بهبود مجموعه مهارت ها و رویه ها دانشجویان پزشکی، دستیاران و جراحان اکنون می توانند به لطف این فناوری که مهارت آنها را بهبود می بخشد و عمل جراحی را برای بیماران ایمن تر می کند، عملاً عمل جراحی انجام دهند.

این به این دلیل است که این شبیه سازی ها روشی ایمن و منظم را برای تقویت توانایی های جراحی و انجام روش ها بدون به خطر انداختن بیماران واقعی ارائه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جراحی که از واقعیت مجازی برای درمان شکستگی استفاده می کند

جراحی که از واقعیت مجازی برای درمان شکستگی استفاده می کند