مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 22:102023-08-30فرهنگي

از حراج تهران و سند موسیقی تا پرونده «ماسوله» در یونسکو


اظهارات مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی درباره ضوابط هنر و حراج تهران، پیش نویس سند موسیقی در مسیر نهایی، جنجال ادامه دار تعداد بیننده های تلویزیون، - انتصاب دبیر هفته کتاب و حضور ایران در نمایشگاه کتاب مسکو، گزارشی از استردادهای تاریخی از 1400 تا 1402، توضیحاتی درباره ابهام پرونده ماسوله در یونسکو و دو کشف تاریخی در سوییس و ترکیه در از اخبار فرهنگی هنری هشتم شهریورماه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر کل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در ایسنا به تشریح نگاه خود به موضوعاتی چون فعالیت نگارخانه ها، دغدغه های ستادی حوزه هنرهای تجسمی، خلاء های قانونی و مواردی چون امکان همکاری این دفتر با بخش خصوصی پرداخت.

او در بخشی از صحبت هایش گفت: حدود 17 دوره در رسانه ها درباره حراج تهران طرح بحث و گاه هم اتهام پولشویی مطرح شد اما تا به حال یک سند معتبر قابل استناد در این رابطه ارائه نشده یا اصلا سندی که ما را به سمت بررسی ببرد هم ارائه نشده است؛ برخی تصور می کنند چون قیمت بالاست پس حتما پولشویی مطرح است.

پیش نویس سند موسیقی در مسیر نهایی همچنین مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از بررسی نهایی متن پیش نویس سند موسیقی توسط شورای هنر خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از حراج تهران و سند موسیقی تا پرونده «ماسوله» در یونسکو

از حراج تهران و سند موسیقی تا پرونده «ماسوله» در یونسکو