مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 13:102023-09-18اجتماعي

دانش آموزان خراسان شمالی از ثبت کتاب جا نمانند


مدیرکل آموزش وپرورش خراسان شمالی گفت: تاکنون 184 هزار و 500 نفر ثبت کتاب انجام داده اند که حدود 7 هزار و 500 نفر هنوز ثبت نام خود را قطعی نکرده اند.

- ابوالقاسم اکبری، مدیرکل آموزش وپرورش خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد به تشریح اقدامات پروژه مهر پرداخت و اظهارکرد: پروژه مهر شش کمیته فعال در حوزه های منابع انسانی، فضا و تجهیزات، ثبت نام، تایید صلاحیت ها، بهداشت و سلامت دانش آموزان، حوزه تربیتی و پرورشی دارد که با برنامه ریزی دقیق در هر حوزه، آماده بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی جدید هستیم.

وی با اشاره به افتتاح آموزشگاه 6 کلاسه بیدک با کمک دولت و بانک مسکن گفت: همچنین 28 پروژه با بیش از 160 کلاس درس و با اعتباری بالغ 185 میلیارد تومان و با زیربنای 23 هزار و 400 مترمربع در استان به بهره برداری رسید.

  مدیرکل آموزش وپرورش خراسان شمالی با بیان اینکه تمام تلاش برای محیا کردن زیرساخت های لازم جهت تحصیل در فضای مناسب دانش آموزان انجام شده است، افزود: 25 هزار و 158 قلم تجهیزات شامل بخاری، فرش سجاده ای، موکت، نمایشگر تعاملی، لوازم تاسیساتی، تجهیزات اداری و کلاسی و خوابگاهی، کامپیوتر و لپ تاپ برای مدارس استان ارسال شد.

اکبری مجموع هزینه این اقلام را به ارزش 435 میلیارد ریال اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان خراسان شمالی از ثبت کتاب جا نمانند

دانش آموزان خراسان شمالی از ثبت کتاب جا نمانند