مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 11:502023-08-23اقتصادي

هشدار به گلخانه داران محدوده شبکه گاز در جیرفت


 صاحبان گلخانه هایی که در محدوده شبکه گاز قرار دارند، نسبت به گازکشی اقدام کنند در غیر این صورت در سال زراعی جدید سهمیه سوخت مورد نیاز آنها  قطع خواهد شد.

- ایسنا/کرمان مدیر جهاد کشاورزی جیرفت گفت:  صاحبان گلخانه هایی که در محدوده شبکه گاز قرار دارند، نسبت به گازکشی اقدام کنند در غیر این صورت در سال زراعی جدید سهمیه سوخت مورد نیاز آنها  قطع خواهد شد.

  محمدحسن رییسی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین تمهیدات نسبت به تامین سوخت گلخانه ها بیان کرد: براساس قوانین و مقررات حاکم بر توزیع سوخت گلخانه های تولید محصولات جالیزی در ماه های سرد سال و بمنظور جلوگیری از هرگونه وقفه در امر تولید و براساس تصمیمات اتخاذ شده برای رفاه حال کشاورزان و استفاده از انرژی های پاک و ارزان که در دسترس قرار دارد، گلخانه داران ملزم به تامین سوخت مورد نیاز خود از طریق استفاده از انرژی گاز هستند.

وی از اهتمام ویژه نسبت به قطع سهیمه سوخت نفت و گاز گلخانه هایی که در محدوده سبز قرار دارند، خبر داد و گفت: همانگونه که از سال گذشته نیز اعلام شده، در سال زراعی جاری گلخانه هایی که در منطقه سبز و در محدوده شبکه گاز قرار دارند، سهیمه سوخت آنها قطع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار به گلخانه داران محدوده شبکه گاز در جیرفت

هشدار به گلخانه داران محدوده شبکه گاز در جیرفت