مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 07:552023-08-26سياسي

پیش بینی ایجاد 10 هزار فرصت شغلی توسط بنیاد برکت در استان قزوین


مجری بنیاد برکت استان قزوین از پیش بینی ایجاد ده هزار فرصت شغلی تا پایان سال 1402 به صورت مستقیم و غیر مستقیم توسط این بنیاد در استان خبر داد.

- حسین مهدوی زادگان در گفتگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: بنیاد برکت به عنوان یکی از بازوهای محرومیت زدایی ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، وظیفه توانمند سازی اقتصادی و اجتماعی را به عهده دارد.

وی با بیان اینکه هدف ما استقرار، استمرار و پایدار سازی در حوزه اشتغال زایی است، گفت: بنیاد برکت فراتر از یک نهاد تسهیلات محور، به دنبال این است که با شناسایی زمینه های شغلی در مناطق مستعد ضمن ارائه تسهیلات کم بهره، به صورت مستقیم از این مشاغل و کارگاه ها حمایت کند.

مجری بنیاد برکت استان قزوین با اشاره به پرداخت بیش از  2800 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی طی سال گذشته در مناطق مختلف استان، تصریح کرد: استان قزوین در بحث ارائه تسهیلات اشتغالزایی بنیاد برکت، رتبه نخست کشور را به دست آورده است.

مهدوی زادگان اضافه کرد: همچنین در سال 1401، رتبه اول در بین دستگاه ها و نهادهای استان قزوین ک مشمول جز 2 بند ب تبصره 16 بودند نیز به بنیاد برکت استان رسید.

وی اذعان کرد: خوشبختانه نتیجه اقدامات صورت گرفته در سال گذشته به اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم برای بیش از 6600 نفر منجر شد که بسیار بیشتر از عدد پیش بینی شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی ایجاد 10 هزار فرصت شغلی توسط بنیاد برکت در استان قزوین

پیش بینی ایجاد 10 هزار فرصت شغلی توسط بنیاد برکت در استان قزوین