مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 22:052023-08-30سياسي

پیاده روی اربعین حسینی یک رسانه بین المللی است


پیاده روی اربعین حسینی یک رسانه بین المللی است که تمام توطئه های دشمنان را خنثی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی عصر چهارشنبه در جشنواره شهید رجایی و تجلیل از کارمندان نمونه ادارات شهرستان گناوه با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره همه شهدا به خصوص شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: در چنین روزی در سال 1360 این شهیدان والامقام به دست منافقان کوردل که خود را طرفدار خلق می دانستند مظلومانه به شهادت رسیدند.

امام جمعه با اشاره به اینکه روز شهادت شهیدان رجایی و باهنر به عنوان روز مبارزه با تروریسم نامیده شده است، گفت: کشور ما قربانی تروریسم است و بیش از 17 هزار نفر از هم وطنان مظلوم ما به دست تروریست ها و منافقان به شهادت رسیده اند.

وی با بیان اینکه هفته دولت فرصتی برای تقدیر از تلاش مسئولان و بیان دستاورهای نظام اسلامی است، گفت: نظام مقدس اسلامی خدمات بی شمار و بی منتی در سراسر کشور انجام داده است که این تلاش ها در تمام شهرها و روستاها و نقاط مختلف کشور قابل مشاهده است.

وی بیان کرد: در هفته دولت پروژه های خوب و مهمی در سطح شهرستان گناوه افتتاح یا اجرایی شد و امیدواریم که به زودی شاهد تحولات زیادی در راستای توسعه و پیشرفت و عمران و آبادی بیشتر شهرستان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی اربعین حسینی یک رسانه بین المللی است

پیاده روی اربعین حسینی یک رسانه بین المللی است