مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 14:412023-09-22سياسي

امام جمعه موقت سمنان: دیپلماسی خارجی ایران بر مبنای عزت و اقتدار پیش می رود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام محمدباقر عبدوس، امام جمعه موقت سمنان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز استان سمنان که در مصلای حضرت امیرالمؤمنین (ع) این شهر اقامه شد، با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا و رزمندگان اسلام اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و جان فشانی های فرزندان ملت ایران در جنگ هشت ساله رژیم بعثی عراق علیه کشورمان است.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس را باید پرشور گرامی بداریم، اضافه کرد: دشمنان تلاش داشتند تا با راه اندازی جنگ تحمیلی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند و آن را از سر راه خود بردارند؛ اما موفق نشدند.

امام جمعه موقت سمنان ادامه داد: مردم ایران در دوران دفاع مقدس با تمام هستی و دارایی خود وارد میدان شدند و خداوند متعال هم به آنها کمک کرد.

عبدوس گفت: ملت بزرگ ایران با مددهای الهی و امدادهای غیبی توانستند جنگ تحمیلی را با پیروزی پشت سر بگذارند و همه این توفیقات در سایه ولایت فقیه و هدایت های امامین انقلاب حاصل شده است.

وی تبعیت از ولایت و رهبری را از ویژگی های بارز رزمندگان انقلاب بیان کرد و گفت: سربازان امام خمینی (ره) با همین ولایت پذیری و گوش جان سپردن به فرامین رهبری به پیروزی و دستاوردهای بزرگی دست یافتند که امروز باید بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت سمنان: دیپلماسی خارجی ایران بر مبنای عزت و اقتدار پیش می رود

امام جمعه موقت سمنان: دیپلماسی خارجی ایران بر مبنای عزت و اقتدار پیش می رود