مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 13:352023-08-26پزشكي

بستری 10 بیمار کرونایی در بخش های مراقبت های ویژه فارس


پس از کاهش چند ماهه آمار شیوع همه گیری کرونا در سطح استان فارس آمارها نشان از بیدار شدن مجدد غول کرونا در این استان دارد به طوری که هم اکنون10 بیمار کرونایی در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانی فارس بستری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، با فروکش کردن آمار فوتی و مبتلایان به ویروس کرونا در سطح استان فارس طی ماه های گذشته بسیاری از شهروندان و ساکنین این استان ماسک زدن و رعایت دستورالعمل های بهداشتی را به فراموشی سپرند.

در پی اعلام پایان شرایط اضطراری کرونا و استفاده همگانی از ماسک از ابتدای مردادماه امسال در سطح کشور بسیاری تصور کرده اند که پایان عمر این ویروس سر رسیده در حالی که هم اکنون 73 بیمار کرونایی در بیمارستان های فارس بستری و 10 بیمار نیز در بخش های ICU با مرگ در جدالند.

با این حال عادی انگاری کرونا تهدیدی محسوب می شود که خطر شیوع گسترده تر بیماری در سطح این استان را در پی دارد.

129 هزار و 509 بیمار کرونایی از ابتدای شیوع تاکنون دانشگاه علوم پزشکی شیراز شنبه چهارم شهریورماه 1402 گزارش کاملای از آخرین وضعیت کرونا در استان فارس از ابتدای شیوع تا امروز شنبه چهارم شهریور 1402 اعلام کرد.

براساس این اطلاعیه از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون دو میلیون و 284 هزار و 947 تست تشخیصی مولکولی و تست سریع در آزمایشگاه های استان تهیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 10 بیمار کرونایی در بخش های مراقبت های ویژه فارس

بستری 10 بیمار کرونایی در بخش های مراقبت های ویژه فارس