مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 08:402023-08-30اقتصادي

بازگشت 60 واحد تولیدی راکد در چهارمحال و بختیاری به چرخه تولید


شهرکرد_مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: 60 واحد صنعتی در استان که از مدار خارج شده بودند مجدداً به فرایند تولید بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فضل الله رحمتی شامگاه سه شنبه در نشست خبری تیم اقتصادی استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: دو پهنه بسیار خوب معدنی در استان کشف شده که در حال ثبت آن هستیم.

وی افزود: اگر این پهنه های معدنی در چهارمحال و بختیاری به ثبت برسد این استان که تاکنون در زمینه کشاورزی مشهور بود، قابلیت معدنی هم خواهد داشت.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تلاش می کنیم تا 18 معدن غیرفعال این استان فعال شود و در سریع ترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

رحمتی با اشاره به اینکه در چهارمحال و بختیاری توانستیم رشد تولید را محقق کنیم، عنوان کرد: گرایش مردم استان باید به سمت استفاده از کالا و محصولاتی برود که در همین استان تولید می شود.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته در مقطعی با رشد نرخ سیمان مواجه شدیم که با افزایش تولید و عرضه سیمان توسط کارخانه سیمان شهرکرد توانستیم این موضوع را کنترل و به یک ثبات در بازار این محصول در استان برسیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: این استان از دیرباز استان یک درصدی بوده، یک درصد جمعیت کشور، یک درصد مساحت کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 60 واحد تولیدی راکد در چهارمحال و بختیاری به چرخه تولید

بازگشت 60 واحد تولیدی راکد در چهارمحال و بختیاری به چرخه تولید