مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 18:102023-09-05ورزشي

ویترین باشگاه شما جای آب معدنی و گلدان بود/کنایه عجیب به بیرانوند


باشگاه استقلال در واکنش به بیانیه پرسپولیس، متن تند و کنایه آمیزی را منتشر و طی آن برخی موارد را به باشگاه رقیب گوشزد کرده؛ از جمله این که بیرانوند پاشنه در باشگاه استقلال را درآورده بود! - باشگاه استقلال در واکنش به بیانیه پرسپولیس، متن تند و کنایه آمیزی را منتشر و طی آن برخی موارد را به باشگاه رقیب گوشزد کرده؛ از جمله این که بیرانوند پاشنه در باشگاه استقلال را درآورده بود! به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه این اظهارات پاسخ دادند.

این پاسخ البته با اطلاعیه تند باشگاه استقلال مواجه شد.

در تاریخ بیانیه نویسی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، بیانیه ای که عصر سه شنبه باشگاه استقلال منتشر کرد ادبیاتی تند و خارج از عرف دو باشگاه رسمی را دارد.

در اطلاعیه باشگاه استقلال آمده است: در راستای اطلاعیه امروز باشگاه پرسپولیس (که احتمالا بیانیه نویس این باشگاه، سطری یا کلمه ای با این باشگاه قرارداد دارد که این متن طولانی را نوشته است)، ذکر چند نکته ضروری به نظر می رسد.

باشگاه استقلال به این دلیل که با گذشت نزدیک به سه ساعت از انتشار بیانیه غیرحرفه ای و غیراخلاقی باشگاه پرسپولیس، هنوز هیچ واکنشی ارکان قضایی فدراسیون به این باشگاه نشان نداده اند، جهت تنویر افکار عمومی اقدام انتشار این جوابیه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویترین باشگاه شما جای آب معدنی و گلدان بود/کنایه عجیب به بیرانوند

ویترین باشگاه شما جای آب معدنی و گلدان بود/کنایه عجیب به بیرانوند