مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 16:452023-09-17سياسي

پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب صلح و دفاع برگزار می شود


پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب صلح و دفاع از تاریخ 27 لغایت 30 شهریورماه در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) با میزبانی از ناشران داخلی و خارجی دانشگاه های مختلف و دفاتر وابستگان نظامی برگزار می شود.

- پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب صلح و دفاع از تاریخ 27 لغایت 30 شهریورماه در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) با میزبانی از ناشران داخلی و خارجی دانشگاه های مختلف و دفاتر وابستگان نظامی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، سرهنگ محمدتقی پرتوی رییس کمیته علمی نمایشگاه بین المللی کتاب صلح و دفاع، در نشست خبری که صبح امروز (یکشنبه) به مناسبت برگزاری پنجمین دوره این نمایشگاه در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهارداشت: هرساله در این ایام میزبان نمایشگاه بین المللی کتاب صلح و دفاع هستیم.

سرهنگ پرتوی با بیان اینکه امسال نیز همچون سال های گذشته از مورخه 27 لغایت 30 شهریورماه میزبان ناشران و فعالین حوزه صلح و دفاع هستیم، افزود: امسال پنجمین دوره نمایشگاه در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار می شود و ناشران دانشگاه های مختلف داخلی،خارجی و دفاتر وابستگان نظامی در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب صلح و دفاع برگزار می شود

پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب صلح و دفاع برگزار می شود