مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 23:052023-09-22بين الملل

ایتالیا خواهان مسدود کردن مسیر ورود پناهجویان از مدیترانه شد


جورجیا ملونی، نخست وزیر ایتالیا در یک پیام ویدئویی که شامگاه جمعه، 15 سپتامبر (24 شهریور) منتشر شد تاکید کرد که برای جلوگیری از ورود قایق های پناهجویان به لامپدوسا در صورت لزوم باید از نیروی دریایی نیز استفاده شود.

- جورجیا ملونی، نخست وزیر ایتالیا در یک پیام ویدئویی که شامگاه جمعه، 15 سپتامبر (24 شهریور) منتشر شد تاکید کرد که برای جلوگیری از ورود قایق های پناهجویان به لامپدوسا در صورت لزوم باید از نیروی دریایی نیز استفاده شود.

ظرفیت مرکز پذیرش موقت پناهجویان در جزیره لامپدوسای ایتالیا بین 400 تا حداکثر 600 نفر عنوان می شود اما در برخی روزهای گذشته تعداد کسانی که با قایق خود را به آنجا رسانده اند تا چند هزار نفر گزارش شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران به نقل از دویچه وله؛ نخست وزیر ایتالیا با توجه به ازدحام پناهجویان و شرایط پرتنش جزیره لامپدوسا از اتحادیه اروپا خواست به هر وسیله برای جلوگیری از رسیدن پناهجویان به این جزیره همکاری کند.

جورجیا ملونی، در یک پیام ویدئویی که شامگاه جمعه، 15 سپتامبر (24 شهریور) منتشر شد تاکید کرد که برای جلوگیری از رسیدن قایق های پناهجویان به لامپدوسا در صورت لزوم باید از نیروی دریایی نیز استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایتالیا خواهان مسدود کردن مسیر ورود پناهجویان از مدیترانه شد

ایتالیا خواهان مسدود کردن مسیر ورود پناهجویان از مدیترانه شد