مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 21:252023-09-20سياسي

فضای اجرایی کشور در مسیر تقویت آرمان های انقلاب است


فضای اجرایی کشور در مسیر تقویت آرمان های انقلاب قرار دارد و با توجه به بیانات رهبر درباره عملکرد دولت خوشبختانه تا کنون اقدامات مناسبی صورت گرفته است.

- ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: فضای اجرایی کشور در مسیر تقویت آرمان های انقلاب قرار دارد و با توجه به بیانات رهبر درباره عملکرد دولت خوشبختانه تا کنون اقدامات مناسبی صورت گرفته است.

  محمدمهدی اعلایی در هجدهمین جشنواره شهید رجایی که امروز، 29 شهریور در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: حاکمیت با اراده ملت بر سر کار آمده با یک آرمان و شعار ایدئولوژی نیز مورد حمایت و عنایت ملت ایران قرار گرفته و در این فضا در بازه های چهار ساله دولت ها مجدد برای رساندن کشور به آن افق و آرمان کلانی که نظام مقدس جمهوری اسلامی دنبال می کند بین دست اندرکارانی دست به دست می شود که کشور را به اهداف قانون اساسی و باورهای اعتقادی ملی برسانند.

وی افزود: دلیل اقبال مردم به استقرار دولت سیزدهم نگاه رو به جلو و متأثر آن بود که ماهم باید در فضای مدیریتی همین نگاه را داشته باشیم و حداکثر تلاش خود را عملی کنیم.

این مسئول عنوان کرد: انتظار دارم مدیران استان در تعامل با مردم صداقت داشته باشند چرا که نباید با مردم تعارف داشت، واقعیت را باید گفت و مسائل را به نفع مردم پیگیری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای اجرایی کشور در مسیر تقویت آرمان های انقلاب است

فضای اجرایی کشور در مسیر تقویت آرمان های انقلاب است