مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 10:452023-09-02پزشكي

آخرین وضعیت کروناویروس در فارس


روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن ارائه آمارهای اپیدمی کرونا از ابتدای شیوع تاکنون، اطلاعات آخرین وضعیت این بیماری در فارس را اعلام کرد.

- ایسنا/فارس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن ارائه آمارهای اپیدمی کرونا از ابتدای شیوع تاکنون، اطلاعات آخرین وضعیت این بیماری در فارس را اعلام کرد.

براساس آمارهای اعلامی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با وجود فروکش کردن شیوع کروناویروس، همچنان تعدادی از تخت های بیمارستانی در شهرستان های تابعه این دانشگاه در استان فارس، به بیماران کووید-19 اختصاص دارد.

این گزارش حاکیست که تا صبح شنبه 11 شهریور، 83 بیمار مثبت یا مشکوک دارای علائم کرونا، در بیمارستان های فارس بستری هستند که هشت نفر از آنان به دلیل شرایط وخیم جسمی، تحت مراقبت های ویژه درمانی قرار دارند.

برپایه این گزارش آماری، از ابتدای شیوع همه گیری کروناویروس تا امروز، در شهرستان های تابعه علوم پزشکی شیراز با انجام دو میلیون و 285 هزار و 292 مورد تست تشخیصی، 664 هزار و 716 مورد مثبت قطعی شناسایی شده است.

از کل بیماران مثبت شناسایی شده، خوشبختانه تاکنون 656 هزار و 499 هم استانی مبتلا به کووید 19 بهبود یافته اند و 8206 نفر نیز متاسفانه جان خود را از دست داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت کروناویروس در فارس

آخرین وضعیت کروناویروس در فارس