مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 18:402023-08-25سياسي

تقسیم استان کرمان یک ضرورت است/مردم در انتظار اجرای وعده رییس جمهور


شهباز حسن پور، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، گفت: تقسیم استان کرمان به عنوان بزرگترین استان کشور، - نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس گفت: تقسیم استان کرمان یک ضرورت است و ما در مجلس منتظر ارائه لایحه دولت در این خصوص با توجه به قول و صحبت رییس جمهور در جمع مردم جنوب استان کرمان هستیم.

شهباز حسن پور، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، گفت: تقسیم استان کرمان به عنوان بزرگترین استان کشور، یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و ما در مجلس منتظر ارائه لایحه دولت در این خصوص، با توجه به قول و صحبت رییس جمهور در جمع مردم جنوب استان کرمان هستیم.

او اظهار داشت: رییس جمهور در سفر سال قبل خود به استان کرمان در جمع مردم جنوب استان اعلام کرد که استان کرمان جنوبی پس از تقسیم استان کرمان، تاسیس خواهد شد، اما هنوز لایحه تشکیل استان کرمان جنوبی از سوی دولت به مجلس جهت تصویب ارائه نشده است.

او افزود: مردم منتظر اجرایی شدن قول رییس جمهور هستند و ما به عنوان نمایندگان مردم پیگیر تحقق این وعده هستیم و در مجلس از لایحه دولت در این خصوص با جدیت حمایت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقسیم استان کرمان یک ضرورت است/مردم در انتظار اجرای وعده رییس جمهور

تقسیم استان کرمان یک ضرورت است/مردم در انتظار اجرای وعده رییس جمهور