مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 16:002023-09-17سياسي

دیدار خبرنگاران ضدانقلاب با صهیونیست ها آورده ای برای طرفین ندارد


برخی از کارشناسان سیاسی و نمایندگان مجلس معتقدند آشکارسازی ارتباط خبرنگاران رسانه های ضدانقلاب با صهیونیست ها، نشان دهنده این است که رژیم اشغال گر قدس تلاش دارد از فاز پنهان کاری بیرون بیاید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، جمعی از خبرنگاران و روزنامه نگاران ضد انقلاب اخیرا دیداری با گیلا گملیئل وزیر اطلاعات رژیم اشغال گر قدس داشتند تا به نوعی ضمن تجدید پیمان با این رژیم جعلی و متجاوز، در جریان جزییات برنامه های طراحی شده اتاق فکر صهیونیست ها برای سالگرد اغتشاشات در ایران قرار بگیرند.

 در این دیدار  علی اصغر رمضان پور معاون وزیر ارشاد دولت اصلاحات هم حضور داشته است و برخی از کارشناسان سیاسی و نمایندگان مجلس معتقدند که این چنین دیداری موضوع بی سابقه یا حتی کم سابقه ای نیست اما آشکارسازی ارتباط خبرنگاران رسانه های ضدانقلاب و معاند، نشان دهنده این موضوع است که رژیم اشغال گر قدس تلاش دارد با نمایان کردن این جریانات از فاز پنهان کاری بیرون بیاید و آشکارا این روابط خود را پیگیری کند.

رسانه های معاند نشان دادند دلسوز ملت ایران نیستند مرتضی محمودوند عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، درباره این دیدار گفت: این دیدار بیش از پیش چهره واقعی جریانات ض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار خبرنگاران ضدانقلاب با صهیونیست ها آورده ای برای طرفین ندارد

دیدار خبرنگاران ضدانقلاب با صهیونیست ها آورده ای برای طرفین ندارد