مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 12:552023-08-23اجتماعي

ایستگاه های اتوبوس تندروبزرگراه شهید چمران بهسازی شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد حسین کریمی معاون حمل و نقل ترافیک منطقه با اشاره به اینکه عوامل متعددی بر روی عملکرد مناسب یک سیستم حمل و نقل اثر گذار هستند گفت: - با هدف ترغیب شهروندان به استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی، بهسازی و رفع نواقص ایستگاه های اتوبوس تندرو (BRT) مسیر رفت و برگشت بزرگراه شهید چمران در منطقه 2 انجام شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد حسین کریمی معاون حمل و نقل ترافیک منطقه با اشاره به اینکه عوامل متعددی بر روی عملکرد مناسب یک سیستم حمل و نقل اثر گذار هستند گفت: به منظور تامین رفاه و آسایش هر چه بیشتر شهروندان در هنگام سفر های درون شهری نسبت به تکمیل و رفع نواقص تجهیزات ایستگاه های اتوبوس تندرو (BRT) مسیر رفت و برگشت بزرگراه شهید چمران در منطقه 2 اقدام شد.

وی گفت: با توجه به اینکه 20 کیلومتری مسیر رفت و برگشت خط 4 سامانه تندرو (BRT) بزگراه شهید چمران در محدوده منطقه 2 است سرویس دهی این سامانه حمل و نقل عمومی در 7 ایستگاه انجام می شود.

وی با اشاره به احداث ایستگاه جدید در خیابان جلال آل احمد گفت: همزمان با این اقدام، بهسازی و مرمت 50 درصد ایستگاه های موجود در قالب مرمت سقف و نصب تعداد 8 عدد پنل کامپوزیت و نصب تعداد 16 عدد نیمکت انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه های اتوبوس تندروبزرگراه شهید چمران بهسازی شد

ایستگاه های اتوبوس تندروبزرگراه شهید چمران بهسازی شد