مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 09:402023-09-09سياسي

نباید تغییری در ژئوپولتیک مرزی کشور اتفاق بیفتد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز اظهار کرد: در این هفته شاهد سفر وزیر امور خارجه ترکیه به ایران بودیم که طبق اذعان تیم وزارت امور خارجه گفتگوهای سازنده و مفیدی بین همتای ایرانی و ترکیه ای صورت گرفت.

- ، ما نمازگزاران نماز جمعه تبریز از موضع وزیر امور خارجه کشور در خصوص قفقاز قدردانی می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز اظهار کرد: در این هفته شاهد سفر وزیر امور خارجه ترکیه به ایران بودیم که طبق اذعان تیم وزارت امور خارجه گفتگوهای سازنده و مفیدی بین همتای ایرانی و ترکیه ای صورت گرفت.

وی با بیان اینکه فصل مهم مذاکرات در این دیدار مربوط به مسائل قفقاز بوده است، افزود: ما نمازگزاران نماز جمعه تبریز از موضع وزیر امور خارجه کشور در خصوص قفقاز که تاکید داشتند نباید تغییر در ژئوپولتیک مرزی اتفاق بیافتد قاطعانه حمایت می کنیم.

امام جمعه تبریز ادامه داد: موضع وزیر خارجه کشورمان موضع اصولی و منطقی جمهوری اسلامی ایران است؛ چراکه ایران قبلاً هم اعلام کرده بود که هرگونه تغییر در روابط سیاسی و جغرافیایی منطقه و اقدام برای محدود کردن مسیرهای تاریخی و ترانزیتی را هرگز برنمی تابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید تغییری در ژئوپولتیک مرزی کشور اتفاق بیفتد

نباید تغییری در ژئوپولتیک مرزی کشور اتفاق بیفتد