موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - انتخابات رياست - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - ابوالفضل رزاق پور - عليرضا بيرانوند - دستگيري سارقان - روزنامه صداي سپاهان - جايزه هفت اقليم - سرمربي تراكتور - مبارز فساد - صندوق ذخيره فرهنگيان - بيمارستان امام خميني - هافبك يوونتوس - آچمز - شهردار بادرود - مديركل بهزيستي گيلان - سازمان اسناد و كتابخانه ملي - محمد سررشته داري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 15:002023-09-18سياسي

آقازاده: آزادسازی 6 میلیارد دلار تاثیر مثبتی در برنامه ریزی های دولت خواهد داشت


یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آزادسازی شش میلیارد دلار از اموال بلوکه شده ایران گفت که این آزادسازی می تواند تاثیر مثبتی در مسائل و برنامه ریزی های دولت داشته باشد.

- یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آزادسازی شش میلیارد دلار از اموال بلوکه شده ایران گفت که این آزادسازی می تواند تاثیر مثبتی در مسائل و برنامه ریزی های دولت داشته باشد.

علی آقازاده در گفت وگو با ایسنا با اشاره به انتقال شش میلیارد دلار از اموال بلوکه شده ایران به بانک های دوحه قطر اظهار کرد: دارایی های ایران در برخی کشورها همچون عراق و کره جنوبی بلوکه شده بود آمریکا برای کشورهای اروپایی تنگناهایی ایجاد کرده بود که امکان آزادسازی این پول ها وجود نداشت، اقدام غیرقانونی که به نوعی یک راهزنی بود.

وی اضافه کرد: ایران هم همچون هر کشوری برای صادرات و واردات خود برنامه ریزی دارد و به هم خوردن آن مشکلاتی ایجاد می کند به هرحال پول قابل توجهی است که اکنون در اختیار دولت قرار دارد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به این که انتقال این پول به ایران قطعی شده می تواند دارایی های آزاد شده تاثیر مثبتی در مسائل و برنامه ریزی های دولت داشته باشد و دولت آن را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقازاده: آزادسازی 6 میلیارد دلار تاثیر مثبتی در برنامه ریزی های دولت خواهد داشت

آقازاده: آزادسازی 6 میلیارد دلار تاثیر مثبتی در برنامه ریزی های دولت خواهد داشت