مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 12:102023-08-28سياسي

عضویت 37 نفر از خبرنگاران چهارمحال و بختیاری در صندوق بیمه هنر


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه 37 نفر از خبرنگاران این استان عضو صندوق هنر هستند، گفت: از این تعداد تا کنون 18 نفر از مزایای بیمه صندوق هنر بهره مند شده اند.

- پیام احمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، به اشاره به سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان و تحقق مصوبات پیش بینی شده، گفت: در سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان بسته ی ویژه ای برای رفع عقب ماندگی های فرهنگی استان در نظر گرفته شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به اینکه 48 ساعت بعد از حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، کارشناسان عمرانی وزارت خانه به استان سفر کردند، افزود: در این سفر تمامی زیرساخت ها و طرح های استان یک به یک بررسی و طی ارزیابی های صورت گرفته مشخص شد برخی از طرح ها نیاز به تعمیر، تجهیز و تکمیل دارد.

وی اضافه کرد: پیشنهادی به کارشناسان وزارت خانه از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مطرح و در نهایت منجر به تدوین یک بسته زیرساختی شد، همچنین بنا بر این شد چند طرح از جهت تامین ساختمان به شهرداری ها و بخش خصوصی واگذار و تجهیزات آن توسط اداره کل تکمیل شود.

  احمدی با اشاره به تعهدات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در رابطه با توسعه و تقویت موسیقی استان، بیان کرد: وزیر کشور در سفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت 37 نفر از خبرنگاران چهارمحال و بختیاری در صندوق بیمه هنر

عضویت 37 نفر از خبرنگاران چهارمحال و بختیاری در صندوق بیمه هنر