مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 08:152023-09-12سياسي

نحوه رسیدگی به پیشنهادها در لایحه عفاف و حجاب


عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در فرآیند رسیدگی به لایحه عفاف و حجاب نمی توانید هیچ پیشنهادی از نمایندگان را پیدا کنید که در بررسی لایحه به آن اعتنا نشده باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مهدی باقری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به رسیدگی به لایحه عفاف و حجاب طبق اصل 85 قانون اساسی در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: با قاطعیت اعلام می کنم که فرآیند بررسی لایحه عفاف و حجاب کاملاً فنی و تخصصی بوده و هر تغییری که در متن این لایحه اعمال شده، قابل دفاع است.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به افزایش مواد لایحه عفاف و حجاب از 19 (لایحه با 9 ماده از سوی قوه قضاییه تحویل دولت و با 19 ماده به مجلس ارسال شد) به 70 در مجلس شورای اسلامی، آیا همچنان لایحه دولت و قوه قضاییه محسوب می شود یا اینکه تبدیل به طرح نمایندگان شده است؟ اظهار کرد: در این موضوع با هماهنگی قوه قضاییه و دولت و با حضور عزیزانی از این دو مجموعه تصمیم گیری شد.

عفاف و حجاب موضوعی چند بعدی است و قوه قضاییه بر اساس نیاز قانونی خود لایحه داده است.

وی با اشاره به مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در موضوع حجاب و عفاف افزود: مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان عالی ترین نهاد تصمیم ساز و تصمیم گیر در کشور در حوزه فرهنگ در حکم قانون است، اما چون از مسیر شورای نگهبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه رسیدگی به پیشنهادها در لایحه عفاف و حجاب

نحوه رسیدگی به پیشنهادها در لایحه عفاف و حجاب