مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 01:202023-08-28اقتصادي

کمبود مرغ در بازار لرستان نداریم


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: در حال حاضر نه تنها با کمبود مرغ در استان مواجه نیستم؛ بلکه مازاد هم داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید عماد شاهرخی روز دوشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار لرستان با بیان اینکه در حال حاضر نه تنها با کمبود مرغ در استان مواجه نیستم؛ بلکه مازاد هم داریم، اظهار داشت: به طوری که 40 تن به استان های هم جوار حمل می شود و 120 تن هم ذخیره داریم.

وی با بیان اینکه در پنج ماهه اول سال جاری با همه کمبود نیرو و تجهیزات 35 هزار بازرسی را از سطح استان انجام دادیم، عنوان کرد: بازرسی های انجام شده منجر به تشکیل دو هزار و 417 پرونده شد که 24 میلیارد تومان جریمه ابتدایی داشت، چون جرایم در تعزیرات چندبرابر است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، افزود: بازرسی ها نسبت به پنج ماهه اول سال جاری 15 درصد رشد تعداد و 75 درصد رشد ریالی داشتیم.

شاهرخی در ادامه با بیان اینکه ظرف دو ماه گذشته هشت و نیم میلیون قطعه جوجه ریزی داشتیم، گفت: ظرفیت خالی سالن های ما برای مردادماه سه میلیون قطعه جوجه ریزی بود، تهران تولید چهار میلیون و 300 هزار قطعه جوجه ریزی برای ما تعیین کرد که ما نپذیرفتیم؛ چون ظرفیت نداشتیم.

وی بیان کرد: تهران مجوز جوجه ریزی 30 درصد بیشتر از ظرفیت سالن ها صادر کرد و ما نه تنها به تعهد خود که چهار میلیون و 300 هزار قطعه جوجه ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود مرغ در بازار لرستان نداریم

کمبود مرغ در بازار لرستان نداریم